הפלגות ביאכטה

אתה רוצה להציע לה נישואין, אבל אתה רוצה שזה יהיה מיוחד. אתה לא רוצה עוד בית קפה, עוד מסעדה, כמו כולם, כי גם היא אחת ויחידה. אז אתה יכול להזמין אותה בשיא התמימות להפלגה ביאכטה. הים הוא החבר הכי טוב של האהבה. הכול שלוו ורגוע, אתם שוכבים על הסיפון ונהנים, פתאום קורה משהו יש ארוחה טובה, ובדיוק כשהשמש מגיעה לאופק ועומדת לשקוע, בדיוק בוורוד כתום הזה אתה כורע ברך ושואל אותה את השאלה הכי גדולה ששאלת בחייך. בוא נראה איזה בחורה, לא תגיד לך אלף פעם כן רק בגלל הלוקיישן של הצעת הנישואין. הכי מקורי, הכי מיוחד והכי רטוב…

חוגגים עם כל המשפחה ביאכטה

יש לכם יום נישואין? אתם רוצים חוויות יחד עם כל המשפחה שיישארו אתכם להרבה זמן, אתם צריכים לעשות משהו מקורי, הוא כבר ירתום את החוויות אליו. הפלגה ביאכטה עם כל המשפחה, מבטיחה לכם הרגשה נהדרת, מצב רוח מרומם במזג אוויר אידיאלי. תארו לעצמכם, אתם על הסיפון אוכלים, נהנים. שומעים את הגלים המתנפצים, רואים את השחפים על המזח, ממש גלויה צבעונית של חיים יפים, ואתם חלק מהחוויה המיוחדת הזאת. אז קחו את כל המשפחה והזמינו לכם יאכטה לשבת, זו הולכת להיות אחת החוויות הכי יפות שלכם, הכי מהנה והכי מקורית.

הילד מתגייס, מסיבת גיוס על היאכטה!

מסיבה הוא כבר עשה כשהוא סיים את התיכון עכשיו הוא רוצה משהו מיוחד לגיוס. אז דעו לכם שזה היום טרנד מאוד חזק אצל הרבה מאוד צעירים, לעשות מסיבת גיוס על היאכטה. הפלגה ביאכטה עושה את כל ההבדל בין עוד מסיבת גיוס לאירוע בלתי נשכח. תזמינו את החברים הכי טובים שלכם, יש היום יאכטות שמיועדות גם ל-13 איש, והפליגו לכם בים הגדול. רק השהייה בים עצמו, מרגיעה ומלכדת, עושה מצב רוח טוב ואתם בהחלט יכולים להרגיש כמו מגלי ארצות. אפשר כמובן להתארגן על ארוחה או כיבוד, להפוך את זה למסיבה אחת גדולה באמצע הכחול הכחול הזה, ואין מיוחד מזה.

מה צריך בקיץ? הפגה ביאכטה!

הקיץ הישראלי הוא בלתי נסבל. זאת הסיבה שרוב הישראלים טסים למקומות יותר קרים או גודשים את חופי הים. איך שמתחיל הקיץ כולם חולמים על הפלגה ביאכטה, כזו שתעניק לכם איזה בריזה טובה, בהפלגה נחמדה עם חברים טובים, או עם בת הזוג. מים צוננים וכוסית של יין, מי אמר החיים היפים ולא קיבל!

מחפשים רעיונות נוספים לאטרקציה? נסו גם צניחה עם מצנחי רחיפה